Bölgesel Güvenlik Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi

MAKALE ŞABLONU

Başlık Buraya Yazılacak

(Times New Roman, 12 Punto, Tam ortalı, Tamamı büyük harf)

Yazar Ad Soyad1

Unvan

Bağlı olduğu üniversite, fakülte, bölüm veya kurum adı

E-posta adresi

ORCID

Yazar Ad Soyad2

Unvan

Bağlı olduğu üniversite, fakülte, bölüm veya kurum adı

E-posta adresi

ORCID

ÖZET: Times New Roman, 12 puntoda 150-250 kelime aralığında ve çift satır aralığında olacak şekilde yazılmalıdır. Özet bölümünde makalenin amacına, önemine, yöntemi ve belirli bulgularına yer verilmelidir.

Anahtar Sözcükler: Anahtar kelimeler 3-5 arasında olmalıdır.

 
   


 

İngilizce Başlık Buraya Yazılacak

(Times New Roman, 12 Punto, Tam ortalı, Tamamı büyük harf)

  The name of the author 1

The title

University, faculty, department or institution name

E-mail address

ORCID

The name of the author 2

The title

University, faculty, department or institution name

E-mail address

ORCID

ABSTRACT: Times New Roman, 12 pt, 150-250 word spacing and double spacing. In the abstract, the scope, purpose, method and result of the study should be included briefly.

Keywords: 3-5 keywords should be written under the abstract


  1. Giriş

Makale kaynakça ve eklerde dahil olmak üzere 25 sayfayı geçmemelidir. Yazı tipi Times New Roman, 11 punto ve satır aralığı tek (1,0) olarak ayarlanacaktır. Paragraf girintisi 1 tab uzunluğunda olacaktır.

Kaynaklara yapılan atıflar, dipnot yerine metnin içinde parantez arasında yapılmalıdır. Parantez içinde sırasıyla, yazarın soyadı, kaynağın yılı ve sayfa numarası yer almalıdır (Kotler, 2003: 124). Birden çok kaynak noktalı virgül ile ayrılmalıdır Aaker, 1991; Porter, 2008; Kotler, 2012), üç veya daha çok yazar isimli atıflarda "vd." kısaltması kullanılmalıdır (Harris vd., 2001: 112).

 

  1. Kavramsal Çerçeve
    1. Birinci Seviye Alt Başlık

2.1.1. İkinci Seviye Alt Başlık

  1. Yöntem

  1. Bulgular

Tablo 1. Tablo adı baş harfleri büyük, 11 punto ve ortalı

Sütun Başlığı

Sütun Başlığı

Satır Başlığı

Satır Başlığı

Satır Başlığı

Açıklama: ÖZEL MERSİN ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ | Tarsus | Mersin | ozel-okullar.com

Açıklama: ÖZEL MERSİN ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ | Tarsus | Mersin | ozel-okullar.com

        Şekil 1. Şekil adı baş harfleri büyük, 11 punto ve ortalı

  1. Sonuç

Kaynakça

Kaynaklar aşağıdaki kriterlere göre düzenlenmeli ve alfabetik sıraya göre yazılmalıdır.

Dergi ise:

Benligiray, S. (2012). Araştırmacıların Bankacılık Alanına Bilimsel Katkıları: Bankacılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma, Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 3(6): 26-46.

Bildiri ise:

Bozyiğit, S. ve Yaşa, E. (2012). Araştırmacıların Pazarlama Alanına Bilimsel Katkıları: Pazarlama Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiler Kitabı, 18-21 Ekim 2012, Balıkesir.

Kitap ise:

Mucuk, İ. (2014), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.

Editörlü Kitap ise:

Özeltürkay, E. Y., Yarımoğlu, E. K. ve Latif, F. Ö. (2016). Lisansüstü Tezler: Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Analizi, s. 259-274, (Ed) Babacan, M., Türkiye’de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Beta Yayıncılık, İstanbul.

Tez ise:

Türktarhan, G. (2013). Türkiye’de Turizm Pazarlaması Alanyazınının Gelişim Süreci (1990-2012), Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir.

İnternet Kaynağı ise:

Yükseköğretim Kurumu (2018). www.tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/, Erişim Tarihi: 09.11.2018.

Kaynakça

Benligiray, S. (2012). Araştırmacıların Bankacılık Alanına Bilimsel Katkıları: Bankacılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma, Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 3(6): 26-46.

Bozyiğit, S. ve Yaşa, E. (2012). Araştırmacıların Pazarlama Alanına Bilimsel Katkıları: Pazarlama Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiler Kitabı, 18-21 Ekim 2012, Balıkesir.

Mucuk, İ. (2014), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.

Özeltürkay, E. Y., Yarımoğlu, E. K. ve Latif, F. Ö. (2016). Lisansüstü Tezler: Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Analizi, s. 259-274, (Ed) Babacan, M., Türkiye’de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Beta Yayıncılık, İstanbul.

Türktarhan, G. (2013). Türkiye’de Turizm Pazarlaması Alanyazınının Gelişim Süreci (1990-2012), Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir.

Yükseköğretim Kurumu (2018). www.tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/, Erişim Tarihi: 09.11.2018