İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesine Yeni Gelen Öğretim Elemanları Oryantasyon Toplantısı

 

 

 

 

 

 

 

 

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ne yeni gelen öğretim elemanları için bilgilendirme ve oryantasyon toplantısı

5-6 Eylül 2019 tarihlerinde Fakülte Dekanlığınca görevlendirilen öğretim elemanları tarafından bu yıl aramıza katılan yedi öğretim elemanımıza bilgilendirme ile hoşgeldiğiniz toplantısı interaktif ve uygulamalı bir şekilde gerçekleştirildi.  

İlk gün yapılan toplantıda yeni öğretim elemanlarımıza Çağ Üniversitenin tarihi, misyonu, vizyonu, temel değerleri, stratejik hedefleri ve kalite politikası aktarılmış olup bu doğrultuda, fakültemizin görevi, amacı ve eylem planı aktarıldı. Her bölüm için ayrı ayrı olarak öğrencilere bilgi beceri ve yetenek  kazandırılmak amacıyla hazırlanan  programlar  ve işleyişleri ile bir akademik yıl boyunca ilgili yönetmelik ve yönergelere dayalı olarak  akademik ve ders danışmanlığının nasıl yürütüldüğü, öğrenci ve öğretim elemanı otomasyon sistemi, ders, sılıbıs ve sınav hazırlama prosedürleri, öğrenci ve öğretim elemanı değerlendirme anketleri, kurumsal iç değerlendirme süreçleri ile Turnitin benzerlik programı kullanım süreci ile üniversitemizin sunmuş olduğu akademik teşvik ve desteklerden bahsedilmiştir. Ayrıca üniversitenin web sitesi üzerinden hizmet alabilecekleri ilgili daire başkanlıkları ve erişim bağlantıları ve sundukları hizmetler ile araştırma merkezleri hakkında bilgi verildi.

İkinci gün yapılan bilgilendirme toplantısı fakültemizin 2017 yılında üye olarak başladığı ve şimdi aday statüsüne kabul edilen IACBE akreditasyon  süreci ve fakültemizin şu ana kadar yaptıkları ile önümüzdeki dönemlerde yapacakları işler ve onların sürece katılımları hakkında  yeni öğretim elemanlarımıza  bilgi verildi.

Soruların interaktif bir şekilde cevaplandığı iki oturumun genel değerlendirmesini yapan Prof.Dr.Mustafa BAŞARAN katılım sağlayan arkadaşlara fakültemize öğretim elemanı olarak katılmalarından duyduğu memnuniyeti aktararak başarılı bir dönem diledi.