ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ AKADEMİSYENLERİ SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM VİZYONUYLA BRÜKSEL’DE

 

 

 

Çağ Üniversitesi akademisyenleri, 3-4 Aralık 2024 tarihlerinde Brüksel’de düzenlenen UNITAR 2nd Research Conference’a katılarak eğitimde sürdürülebilirlik ve yenilikçi teknolojiler üzerine odaklanan bilimsel çalışmalarını başarıyla sundu. Konferans, yükseköğretimde dijitalleşme, yapay zekâ ve etik sorumluluklar gibi konuların yanı sıra, iklim değişikliği gibi küresel sorunların tartışıldığı uluslararası bir platform sağlamıştır.

Çağ Üniversitesi ile Birleşmiş Milletler Eğitim ve Araştırma Enstitüsü (UNITAR) arasında Memorandum of Understanding (MoU) anlaşması imzalanmış, bu iş birliğinin simgesi olarak Öğretim Üyesi Doç. Dr. Murat GÜLMEZ ve Çevrimiçi Öğrenme ve Eğitim Birimi Lideri Dr. Jon-Hans Coetzer el sıkışmıştır ve bu önemli iş birliği kutlanmıştır. Bu anlaşma, iki kurum arasında sürdürülebilirlik ve yenilikçi eğitim teknolojileri alanında uzun vadeli iş birliğini güçlendirecek önemli bir adım olmuştur.

Konferansa, üniversitemizden davetli konuşmacı olarak katılan Doç. Dr. Murat GÜLMEZ, sürdürülebilir eğitim ve dijital dönüşüm temalı konuşmasıyla dikkat çekmiştir. Ayrıca, üniversitemizi temsilen Dr. Hazal Ezgi Özbek, Arş. Gör. Toprak Karakuş ve Arş. Gör. Özge Çetiner yüz yüze; Doç. Dr. Sevgi Balkan Şahin, Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Kurtulgan, Dr. Öğr. Üyesi Duygu Gür, Arş. Gör. Gizem Koçak ve Arş. Gör. Ersin İnal çevrimiçi olarak katılmıştır. Çağ Üniversitesi’nin yenilikçi vizyonunun bir parçası olan sanal kampüsü, konferans sırasında uluslararası katılımcılara tanıtılmış ve büyük ilgi görmüştür.

Konferans süresince, farklı disiplinlerden gelen katılımcılarla değerli iletişim fırsatları elde edilmiştir. Özellikle mühendislik, sosyal bilimler ve eğitim alanlarındaki uzmanlarla gerçekleştirilen görüşmeler, multidisipliner iş birlikleri için gelecekteki projelerin geliştirilmesine zemin hazırlamıştır. Bu uluslararası platform, katılımcılar arasında bilgi ve deneyim paylaşımını desteklemiş, yenilikçi yaklaşımların ortaya çıkmasına ve disiplinler arası etkileşimlerin güçlenmesine imkan tanımıştır.