2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS KAYITLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

 2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi öğrenci ders kayıtları 16.09.2024 - 20.09.2024 tarihleri arasında yüz yüze yapılacaktır.

ÖNEMLİ: Öğrencilerimizin bu tarih aralığında yoğunluk ve yığılma gibi olası olumsuzluklardan etkilenmemesi için Fen Edebiyat Fakültesi öğrencilerimizin danışman ders kayıt işlemleri 20 Eylül Cuma günü yapılacaktır.

23 Eylül - 04 Ekim 2024 tarihlerinde ise ders ekleme ve çıkarma işlemleri yapılacaktır.

Ders kayıtları, aşağıda belirtildiği şekilde tarafınızca gerçekleştirilecektir.

  •  Öğrencimiz, fakülte/yüksekokul sekreterliğinden aldığı ders kayıt formunu mali onay almak üzere Muhasebe Birimine götürecektir.
  • Mali onay alınabilmesi için Üniversitemiz programlarında indirimli veya ücretli olarak okuyan öğrencilerimizin, kayıt yenileme tarihi itibari ile geciken borcunun bulunmaması ve ödemelerini ilgili banka hesabına yatırmaları gerekmektedir. Mali onay verilmesi aşamasında Muhasebe Birimince ibrazı talep edilebileceğinden banka dekontunun mutlaka öğrencimizin yanında bulunması büyük önem göstermektedir. Tam burslu öğrencilerimiz de muhasebe biriminden mali onay alacaklardır. Üniversitemiz eğitim ücretlerinin ödenmesine ilişkin inovatif bir ürün olan “Vinov Kampüs” sistemine üye olmuştur. Bu bağlamda, eğitim ücretleri “Vinov Kampüs” sistemi aracılığıyla da kolaylıkla ödenebilecektir. Vinov Kampüs sistemin işleyişi ile ilgili bilgilere aşağıdaki linkten ulaşılabileceği gibi, kayıt alanında yer alan yetkililerden de yardım alınabilecektir.
  • Vinov hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Mali onay alan öğrencimiz, danışman öğretim elemanı ile birlikte alması gereken dersleri belirleyecek ve ders kayıt formu üzerine işaretleyip imzalayacaktır.
  • Öğrencimiz daha sonra Üniversitemiz web ana sayfasında, “Öğrenci > Web Erişimleri > Öğrenci Otomasyonu > Giriş Yap” sekmelerini/adımlarını izleyerek https://ubs.cag.edu.tr/ sistemine kullanıcı adı ve parolalarını yazmak suretiyle giriş yapacaklardır. (İlk defa ders kaydı yapacak öğrencimiz, Kullanıcı Adı olarak Öğrenci Numarasını, Parola olarak ise T.C. Kimlik Numarasını kullanacaktır.)
  • Açılan sayfada “Ders Seçimi-Kayıt Yenileme” bölümü tıklandığında ders listesi ekrana yansıyacaktır.
  • Öğrencilerimiz ders kayıt ekranından alacakları dersleri ve varsa şube/grubunu seçip kontrollerini yaptıktan sonra “Danışman Onayına Gönder” işlemini yapacaklardır. Öğrenci bu işlemi yaptıktan sonra ders kaydının tamamlanması için danışman öğretim elemanının yanına gidecektir.
  • Danışman, öğrenci tarafından gönderilen kayıt işlemini inceleyecek, öğrencinin seçtiği derslerin uygun olduğuna karar verdiği takdirde kaydı tamamlayacaktır.
  • Ders kaydında bir hata görülmesi halinde kayıt işlemi otomasyon sistemi üzerinden danışman tarafından öğrenciye iade edilecek ve hatanın düzeltilmesi istenecektir. Hata öğrenci tarafından düzeltildikten sonra yeniden Danışman onayına gönderilecektir. Danışman hatanın düzeltildiğini gördükten sonra ders kaydını onaylanacaktır.
  • Ders kaydı tamamlanan öğrencilerimiz kayıtlandıkları dersleri otomasyon sistemi üzerinden kontrol etmekle yükümlüdür. Ders kaydının tamamlandığı danışman tarafından teyit edilmedikçe kampüsten ayrılmamak büyük önem arz etmektedir.

Öğrencilerimize başarılı ve sağlıklı bir dönem dileriz.

Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığı