2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları ve Yatay Geçiş Hakkı Kazanan Adaylarımızın Kayıt İşlemleri Hakkında
2024–2025 Akademik Yılı Güz Döneminde Üniversitemize yatay geçiş hakkı kazanan adaylarımız, 05-09 Ağustos 2024 tarihleri arasında aşağıda belirtilen evraklarla birlikte kayıtlarını yüz yüze yaptırabileceklerdir.
Kayıt için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir:
- Başvuru evraklarının asılları (öğrenci belgesi, transkript, disiplin durum belgesi, hazırlık durum belgesi (varsa), yerleştirme ve puan sonuç belgesi)
- Peşinatın ödendiğine dair dekont (https://www.cag.edu.tr/tr/mali-isler-mudurlugu-ucretler)
- İkametgâh (E- Devletten alınabilir.)
- Kimlik fotokopisi
- Yatay geçişe engel yoktur yazısı
- 6 adet fotoğraf
- Erkek öğrenciler için askerlik durum belgesi (E- devletten alınabilir).
Başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.