hceylan@cag.edu.tr
6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1. Yüksek Lisans Tezleri
6.2. Doktora Tezleri
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)
7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
7.4. Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
7.7. Diğer yayınlar
7.8. Uluslararası atıflar
8. Projeler
9. İdari Görevler
10. Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler
11. Ödüller
12. Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler için aşağıdaki tabloyu doldurunuz.
Not: Açılmışsa, yaz döneminde verilen dersler de tabloya ilave edilecektir.
Akademik Yıl |
Dönem |
Dersin Adı |
Haftalık Saati |
Öğrenci Sayısı |
|
Teorik |
Uygulama |
||||
2017-2018 |
Fall
|
ELT123 EĞITIM BILIMINE GIRIŞ |
6 |
0 |
75 |
ELT417 ÖZEL EĞITIM |
4 |
0 |
35 |
||
ELT 121 COMMUNICATION SKILLS |
3 |
0 |
35 |
||
ELT337 SINIF YÖNETIMI |
4 |
0 |
54 |
||
ELT 415 REHBERLIK |
4 |
0 |
35 |
||
Spring |
AET222 MEDICAL TRANSLATION |
2 |
0 |
15 |
|
ELT 410 ÖĞRETMENLIK UYGULAMASI |
- |
6 |
35 |
||
ELTELT118 EDUCATIONAL PSYCHOLOGY |
3 |
0 |
28 |
||
ELT342 APPLICATIONS OF SOCIAL WORK |
4 |
0 |
58 |
||
ELT432 TÜRK EĞT.SIST.VE OKUL YÖN. |
4 |
0 |
57 |
||
ELT218 BILIMSEL ARAŞTIRMA YÖNT. |
4 |
0 |
67 |
||
2018-2019 |
Fall
|
EDU101 INTRODUCTION TO EDUCATION |
4 |
0 |
100 |
AET105 COMPARATIVE STRUCTURE I |
3 |
0 |
35 |
||
ELT417 ÖZEL EĞITIM |
2 |
0 |
58 |
||
ELT337 SINIF YÖNETIMI |
4 |
0 |
67 |
||
ELT 419 OKUL DENEYIMI |
6 |
0 |
58 |
||
|
ELT342TOPLUMA HIZMET UYG. |
4 |
0 |
55 |
|
|
AET105 COMPARATIVE STRUCTURE I |
3 |
0 |
35 |
|
Spring |
AET222 MEDICAL TRANSLATION |
2 |
0 |
13 |
|
ELT432 TÜRK EĞT.SIST.VE OKUL YÖN. |
2 |
0 |
59 |
||
EDU 104 EĞITIM PSIKOLOJISI |
2 |
0 |
41 |
||
ELT 410 ÖĞRETMENLIK UYGULAMASI |
- |
6 |
8 |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|