Öğr. Gör. Tolga ÇAY

Öğr. Gör. Tolga ÇAY Yabancı Diller Yüksek Okulu Yabancı Diller Yüksekokulu Müdür Yardımcısı

tolgacay@cag.edu.tr

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

1. Cay, T., Yelken, T. Y. (2024). Turkish Adaptation of Motivation Scale for Instructional Podcast Material. i-manager’s Journal of Educational Technology, 20(4), 1-12. https://doi.org/10.26634/jet.20.4.20093

2. Cay, T., Konokman, G. Y., & Yanpar Yelken, T. (2022). Investigation of preparatory school students’ cyber-loafing levels and views on distance education English curriculum: A Mixed Method Study. Shanlax International Journal of Education11(S1-Dec), 104-123. https://doi.org/10.34293/education.v11iS1-Dec.4585

3. Cay T., Tanrıseven I. (2022). Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin gözünden uzaktan ve yüz yüze eğitim: Bir Metafor Çalışması. International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS), 13(50), 1494-1509. http://doi.org/10.35826/ijoess.3209

4. Cay T. (2022). A mixed method study on the examination of instructors' self-efficacy perceptions and views in flipped learning. Journal of Advanced Education Studies, 4(1), 15-32. https://doi.org/10.48166/ejaes.1077056

5. Cay T., Karakuş F. (2022). The effect of flipped classroom on English preparatory students’ autonomous perceptions and attitudes towards learning grammar. European Journal of Interactive Multimedia and Education (3)2, e02209. https://doi.org/10.30935/ejimed/12154

6. Inciman Celik T., Cay T., Kanadli S. (2021). The effect of total physical response method on vocabulary learning/teaching: A Mixed Research Synthesis. English Language Teaching, 14(12), 154-170. https://doi.org/10.5539/elt.v14n12p154 

7. Cay T., Akay C. (2021). CELTA course from the perspective of EFL instructors: A Case Study. Education Quarterly Reviews, 4(4), 280-296. https://doi.org/10.31014/aior.1993.04.04.392

8. Cay T., Karakuş F. (2020). Hazırlık sınıfında kavram haritası destekli İngilizce öğretiminin kullanımı üzerine bir karma yöntem çalışması. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 6, 465- 480., https://doi.org/10.21733/ibad.673263

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :

1. Cay T., Karakuş F. (2019). Kavram Haritası Destekli İngilizce Öğretiminde Öğrencilerin Kavram Haritası Performansları ve Görüşlerinin İncelenmesi. IX. Uluslararsı Multidisipliner Avrasya Kongresi/Prag, ÇEKYA, (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5444265)

2. Cay T., Pan V. L., Yelken T. (2019). Kod Değiştirme Destekli Ders Öğretiminin Öğrencilerin Kod Değiştirmeye Yönelik İnançları Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Kod Değiştirmeye Yönelik Görüşleri. 2. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, Mersin, TÜRKİYE, 261(278) (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5629076)